دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : dellaram

 

شنا کیش

از جذاب ترین و محبوب ترین  ورزشها در جزیره کیش می باشد که در بین مردم و مسافران تور کیش 94 محبوبیت دارد . شخصی كه ورزش شنا می كند، به جز احساس نشاط و سر زندگی که دارد می توانید اثر شنا كردن را در جسم خود مانند مقاومت دستگاه گردش خون و تنفس،افزایش قدرت بدنی ،  انعطاف پذیری مفصل های شانه و مچ پا  را بالا می برد. این ورزش ورزشی است كه از سن پایین حتی نوزادی تا سن بالا برای كهنسالان می شود آن را انجام داد و عموما ورزشی می باشد كه اضطراب و تنش را كاهش داده، موجب قوی شدن عضلات می شود اندام بدن را نرم و انعطاف پذیر می کند و موجب می شود كه شخص انرژیی و انگیزه بیشتری برای انجام دادن كارهای روزانه خود بدست می آورد.

 

 

 

 

 

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 

پارک تفریحی میر مهنا کیش در بخش ساحل شمال و شمال غربی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و بسیار دیدنی می باشد. اسکله تفریحی و  جذاب میرمهنا کیش در پارک تفریحی میر مهنا قرار گرفته است. پارک میر مهنا بزرگ می باشد و میدان جاسک در بخش ساحلی تا مسجد خاتم الانبیاء ادامه دارد . فقط اسکله تفریحی و ماهیگیری میر مهنا در بخش ساحلی موجب شده تا این پارک زیبا به دو فاز یک که از مسجد تا اسکله ماهیگیری و فاز بعدی از اسکله تا میدان جاسک تقسیم می گردد می باشد. مسافرین تورکیش از این جاذبه دیدنی و اسکله تفریحی کیش بازدید می کنند.

 

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 

 

 

ورزشهای دریایی کیش

ورزشهای دریایی کیش شامل ورزشهای متنوع و آبی می باشد که از جاذبه های دیدنی و گردشگری جزیره کیش می باشد که در جزیره کیش می توانید از این جاذبه مهیج کیش لذت ببرید . جزیره زیبای کیش با آبهای آرامی که دارد توانسته برای علاقه مندان به ورزشهای آبی محیطی مناسب فراهم نماید تا مسافران و گردشگران تورکیش از این جاذبه و فعالیت مهیج  و حتی غواصی و جت اسکی لذت ببرند. علاقه مندان به ورزش های آبی حتما در سفر به جزیره کیش از این جاذبه استفاده نمایند و سفری به یادماندنی را تجربه کنند. قابل توجه به علاقه مندان ورزش های آبی در جزیره کیش تفریحات و ورزش های آبی به نسبت دیگر تفریحات اندکی گرانتر می باشد.

ورزشهای دریایی کیش

 

ورزشهای دریایی کیش

 مطالب مرتبط :

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های کیش, اماکن تفریحی کیش, بازدید از کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: